Brand activation: Netflix - Drive to survive Examen

Netflix - Drive to survive Examen

Brand activation

Project insights

  • Operatie
  • Productie
  • Event
  • Styling
  • Personeelsbezetting

VRAAG
Het nieuwe seizoen van een succesvolle serie op spectaculaire wijze aankondigen? Laat dat maar aan ons over! Ter ere van het vierde seizoen van Formula 1: Drive to Survive hebben wij een onvergetelijke activatie georganiseerd, helemaal in stijl met de serie en op de perfecte locatie: het CM.com Circuit Zandvoort. Niemand minder dan Robert Doornbos en Shelly Sterk stonden klaar als hosts. Are you ready to pass the test?

AANPAK
Van de technische en facilitaire productie tot de aankleding van de locatie, de crew en de programma coördinatie; aan alles is gedacht om de perfecte vertaling te maken van mock-ups naar reality. We toverde 6 pitboxen, waaronder die van Max Verstappen, om tot eventruimte en organiseerde vette activiteiten zoals het rijden van simulators en een tracktour over het circuit in een cabrio bus.

RESULTAAT
Na een succesvolle dag vol mochten de 7 beste deelnemers in een RP1 auto over het circuit racen en vervolgens de allereerste aflevering van het nieuwe seizoen van Formula 1: Drive to Survive gaan kijken, tijdens een unieke viewing in Bernie’s. Dankzij het harde werk van ons team hebben wij alle deelnemers ontzettend blij gemaakt én is de activatie ook nog eens goed opgepikt door de pers. Drive to Survive is back in the race!